Обмін та повернення товарів здійснюється на власний розсуд компанії згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
• товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо;
• товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
• збережені всі ярлики та заводська маркування;
• товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.
Хто сплачує за пересилку товару належної і неналежної якості?
При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов’язані із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
Повернення коштів за товар
• На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).
• Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2-7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.
Повернення коштів
Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити, з яких здійснювалася оплата.
Будь-які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв’язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.
Всі відносини регулюються згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».